Gaby Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Ok! Men jag kommer inte till gymmladaren! Men det är sy mycket is! Man glider ju bara förbi honom!!! Hur ska jag göra? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 (redigerat) *Dåligt svar* Du får testa dig fram. :rolleyes: Innan man kan komma in i gymmet(Clairs) så ska man lyssna på radion. ;) Det var en ledtråd. :student: Redigerat 29 November 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaby Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Ok! (inte alls dåligt) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jag ger en till ledtråd för dom som inte fattade den första. Team Rocket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Skriv nåt som här med ämnet att göra... Kan man göra det fast man har klarat Clair?*nyfiken* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Du måste ha en gräs pokemon eller en el pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg