eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 fick en el bas med ljud förstärkare!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 en katt :) och glögg! sen något spel som typ CoD4 eller GoW. och bäst av allt.. en riktigt god julmiddag med hela feta släkten sen sitta framför brasan och se skitungarna till brorsor öppna paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Fick inte det jag önskade mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Fick inte det jag önskade mig :(ett 360?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Vad ville du ha TheChosenOne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ett 360 sa han till mig på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Var hos farfar igår på annandagen och fick 300kr av han, trevligt. Nu ska CoD4 inhandlas så man slipper spela på dåliga crack servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Var hos farfar igår på annandagen och fick 300kr av han, trevligt. Nu ska CoD4 inhandlas så man slipper spela på dåliga crack servrar. Blir nog också ett COD 4 köp snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Var hos farfar igår på annandagen och fick 300kr av han, trevligt. Nu ska CoD4 inhandlas så man slipper spela på dåliga crack servrar. Blir nog också ett COD 4 köp snart. Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Eller Super Mario Galaxy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) fick allt jag ville :cool: det jag ville ha var Ny mobil w800i creativ mp3 kmr inte i hag modellen zelda phantom hour glas nds Need for speed pro street nds 1000sek blev super nöjd! nu kan man ju köpa det man vill för pengarna ocksa kanske blir ett wii elr nes vi far se Redigerat 29 December 2007 av Garderobsapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Då tar vi väll farväl av julen och önskeliststråden igen, så ses vi här igen Julen 2008. :) Imorgon är det nytt år, Gott Nytt År förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.