Hoppa till innehåll

Nu Är Det Jul Igen


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 990
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nopp. Vart förvånad när jag skulle hämta min kusin och dom tog fram sån där julstake eller vad det heter xD

Dildo?

 

 

 

 

Skämt åsido, kom på att jag behöver nya sockor samt en VGA-kabel

 

ROFLMAO!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

De måste ha minst 2 PS3, ett Xbox 360 vid födseln och sen fortsätter det, annars älskar man dem inte

Overdrive much

 

Självklart gör jag det. Dock träffade jag mina kusiner en gång, och råkade se att pojken, som var runt 3 år då, hade ett eget xbox på sitt rum.

 

Gah, hatar verkligen sånt...

 

Och ja, jag bor på en bondgård. Dock är det ingen inkomstkälla, utan snarare mindre utgiftskälla iochmed att vi inte köper något lammkött. (Äter alltid kött <3). Pappa är lärare och mamma är biomedicinsk analytiker och jobbar 80% (Jobbat 60% fram tills nu). Vi äger ca 40 ha skog + huset så tja, dåligt ställt är bara olika synvinklar. Men jag har blivit uppväxt med att få köpa saker för egna pengar, började redan vid 4-5 års åldern. Ville jag ha godis på semestern fick jag allt köpa det själv. (Om jag fick lov att köpa godis såklart.)

 

Visst, min kusin fick en Sony Ericson Xperia värd 5500 kr då. Och det var för jävligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bil

Moped

Playstation 3

Playstation 2

Xbox 360

Ny dator

2 radiostyrda bilar

massor med lego

MP3

43" TV

Och mera legosar =)

Får du bil när du är 13 kan till och med jag säga att du är bortskämd. Att få Lego, en 43" TV och en Bil passar liksom inte ihop.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...