simpsons_13 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag är på banan sacred icon och när jag ha kommit ner i banan så står make your way trough the flood infested wall??? vilken vägg e de och hur gör man för att gå igenom??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Är det den där banan när man åker på en "hiss"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpsons_13 Skrivet 22 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 de den banan man åker ner hela tiden det är en sån lång grej så e de en sån knapp man trycker så åker den grejen ner och så hoppar man ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 du ska bara genom byggnaden du är inne i tills du kommer ut alltså måste du förbi hela flood armen och det är vad de menar med infestedwall infested=infekterat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 du ska genom byggnaden bara..du ska typ aktivera några saker så när dom åker upp hoppar du ner där o sen ä de bara te o springa te nästa o hålla på så tills du kommer ut igen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Är det den där banan när man åker på en "hiss"? Man åker hiss många ggr :blink: // Waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 (waddis @ 30/11-2004 07:03:27) Är det den där banan när man åker på en "hiss"? Man åker hiss många ggr :blink: // Waddis 2 gånger har jag för mig, e det den banan med 2 hunters? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 nej, nej, nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Den banan med "zombies"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Mmm. Dom där Zombiesarna har många namn. Flood, Forerunners och Parasites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Haloman har rätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg