Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Vet ni en bra boll att fånga Latios och Latias? Jag har hört att det är ultra ball men det kan det väl inte va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Master ball är bra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Master ball är bra =) Men den har jag redan använt på Rayquaza och den andra tror jag jag aldrig kommer att få så vet ni nån annan än masterboll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 I Lilycove´s Mart kan man vinna en master ball.det finns två tjejer i kassan. hon till höger kan man vinna en masterball.om man får rätt nummer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 I Lilycove´s Mart kan man vinna en master ball.det finns två tjejer i kassan. hon till höger kan man vinna en masterball.om man får rätt nummer!! Men jag har redan sagt att jag vill ha ett bra tips på en boll förutom master boll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 fast ball är bra men svår att hitta :1_15firing: :1_y: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 fast ball är bra men svår att hitta :1_15firing: :1_y: Fast ball finns väl inte på ruby/sapphire? Har du i så fall ett tips var man hittar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Fånga en Wobbufet så kan dom inte smita sen behöver du bara använda lite Ultra Ball´s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Ultra boll e den enda Jag tästa med safari ball :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Man kan la inte möta Ltios/Latias i Safari-zonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jo det tror jag man kan göra...man kan väl fånga han/hon överalt där det är gräs? (flytta tråden till Pokémon!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag fångade alla legendariska med Ultrabollar så jag har min masterboll kvar :D helnöjd :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg