Haggen Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 OO jo fusk finns det alltid i Halo2 men det är inte fusk utan mer buggar som man kan ta användning av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 nån bugg ! har hänt för mig med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Halo 2 fuska finns det visst! :P Jag använder dom själv! Men det finns inte för skott, god och såna som e vanliga! Det finns bara anolunda fusk! :blink: Vad för fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Fusk som man måste köpa till spelet typ som en GameShark grej! Så kan man ändra i spelets filer! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst magiska_lasse Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 klart som faen det finns fusk.. ja cheatar hela tiden påt. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 på en bana brukar jag plocka upp en covenant carbine med 120 skott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zozamex Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 En gång när ja spelade halo2 på xbox live så körde vi CTF och då tog dom flaggan och så dog han som hadde flaggan och droppa den... Sen efter en stund när den skulle komma tillbaka till basen så kom den till deras bas istället... 0.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paim Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 ZamCo, du menar buggar eller inlägg i spelet som egentligen inte ska vara där? t ex. den dära scarab gun.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg