Dream Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 har sett att det finns i ps2 men verkar konstig är det värd pengarna? Jo om jag kan får kommentare om spelet vore det lovande alltså bra att veta då om ni tycke ro om det är dåligt och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Hmm jaa Yu-gi-oh som man kallar det klassar jag som pokemon och jag gillar inte sånt men har du sett vad det går utt på är det aventure eller kort spel eller.... jaa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 jag tycker att Yu-gi-oh är ganska bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Njee vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Ja det blir billigare än att köpa vanliga kort...:mellow: men det lär man bli trött på snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 MM i think so! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Jah skulle också vilja ha det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 http://www.gamespot.com/ps2/strategy/yugio...tr/readers.html Verkar inte bra. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 finns det nån som har spelat det? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Engag`N Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Min bror (9år) spelar det hela tiden och han ska köpa yu-gi-oh kort hela tiden. jag hinner aldrig spela GTA tex för han ska alltid spela det där j*vla yu-gi-oh duelist of roses ;( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg