Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Lol, fatosh, du skryter i varje tråd om att du HADE 2 mil och full rune g, värför göra det? Jag klagar inte. Det var bara att du sa till en kille att rune saker är lite. Megamuppen håll tyst !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Haha, why? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Wow, forum fight ;P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Det var ju inte farligt min KOMPIS tog allt jag hade och det VAR MYCKET! vill slå han ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Det kan man förstå, men han är väl ändå inte din kompis nu? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 inte billigt me gubbar på rs... räkna med att en lvl 80 går på 3 miljoner och + i rs2 guld... 100k rs2 = $3.50 = 35kr. Så det e inte lite dyrt heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Titta här detta e min egen sida " min clan " Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 grrrrrrrrrrrr jag har blivit hackad min gubbe i level 78 grrrrrrrrrr jag kan inte spela nu så jag köper en gubbe i högre level en 70 för 100 fuskamynt eller mer asså vet du att en rs gubbe som har högre än 70 combat är värd 50.000 fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 ingen kommer att ge dig saker .. , jag tror att du LJUGER!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hej hej på dej Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Titta här detta e min egen sida " min clan " Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D Kan jag bli med i eran klan? asså jag e combat lvl 63 och range lvl 67 snart 68 B) ...Jag har letat klaner i hundra år men jag hittar inga :( ... så snälla kan jag få bli med i eran clan? :) Runescape Äger alla spel!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg