SUPER_VEGETO Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 tjena! Är det nån som vet vad man ska skriva framför fusket om man e på en annans server jag skrev en gån sv_gravity 100 men inget funka när jag var på en annans server men på min egen server gick det ???? jag undrar om det nån som vet så svara hällst :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 kanske amx om det ar en amx server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 är du dum eller? du kan BARA göra så på dina egna servrar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 (redigerat) Tat lungt han fråga ju bara. Han kanske inte viste så det här är ett forum man kan fråga saker man inte vet tänk på det. :) Aja i alla fall du kan bara använda sv_gravity på dina egna servrar men inte på andras sv.. är inget fusk det är så man kan haa skoj på sina servrar T.E.X aimbot och wallhack det är cheat då kan du bli bannad från din cd-key. Redigerat 22 November 2004 av RuFFy.D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 aimbot walhack är hack fusk . Sv_gravity kommandon som man ska ha roligt och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 tjena! Är det nån som vet vad man ska skriva framför fusket om man e på en annans server jag skrev en gån sv_gravity 100 men inget funka när jag var på en annans server men på min egen server gick det ???? jag undrar om det nån som vet så svara hällst :( om vi säger så här: han som skapa servern kan bara göra sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Administratörer för servern kan göra sånt. Men jag håller med haschplantan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Administratörer för servern kan göra sånt. Men jag håller med haschplantan. Så du håller på med sådana grejer!! Hmmm?! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Sussane animerade avatarer e OLAGLIGA på detta forum, läs igenom reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Sussane animerade avatarer e OLAGLIGA på detta forum, läs igenom reglerna. Och att antyda regelbrott är även det emot reglerna. Det räcker om du anmäler till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 -.-.., anmälde också.., ville vara lite snäll och säga att hon / han kunde byta så att den inte får en varning eller nått -..- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (susanne @ 08/12-2004 16:26:11) Administratörer för servern kan göra sånt. Men jag håller med haschplantan. Så du håller på med sådana grejer!! Hmmm?! <_< NJa, jag menade ju att jag höll med marijuana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.