XxXSvaNXxX Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag är nöjd me Halo 2!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Det är för kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst micsea Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 ja, det är väldigt lätt normal käns som easy :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Mörka miljöer & att man är Covenant varranan bana.... Hur sugit är inte de :zzz: Verkligen skärpning Bungie <_< Annars ganska nöjd coola fordon, nya vapen etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxXSvaNXxX Skrivet 25 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 de är dåligt slut och jag trodde man skulle vara mer på jorden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Ja, man borde fått kört på New Mombasa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 bättre att de slutar där så man vet att det kommer en 3a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Om Halo & Halo 2 skulle kommit ut samtidigt så skulle jag nog tycka Halo är roligare, Men nu har jag ju tröttnat på 1:an o sådär så jag skulle välja 2:an :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henrik91 Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jag tycker det är kul men det har inte det där lilla extra som halo: combat evolved hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg