Jonathan A Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Hej Jag förstår ej hur man klarar draken på sagan om .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Hej Jag förstår ej hur man klarar draken på sagan om .... Vilken drake menar du och vilken bana? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jag vill okså veta hur man klarar dracken? Jag har försköckt merd allt som går? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xavier Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 hej.. hu f*n klarar man det där med olifanterna när man ska rädda 2 st?.. man ska skjuta iväg massa katapulter lr vad det är. Blir tokig på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 jag har läst att alla sagan om ringen spelen är väldigt lika är dom det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xavier Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 hmm.. hur klarar man spindeln? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 man dödar spindeln förstås..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia_Azzer Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Xavier, du frågade hur man klarar olifanterna på banan när man ska rädda 2 pers, den första olifanten dödar du genom att helt enkelt skjuta pilar på den/&å blocka dens pilar, den andra ska du springa ner från muren, över fältet å upp på andra sidans mur å göra likadant senare kommer de Nazgül Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Du ska skjuta den med pilar :!: Draken asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Hej Jag förstår ej hur man klarar draken på sagan om .... Det är en nasgul och som sagt skjuter du med pilar eller yxor beroende på vilken karaktär du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Du ska kasta yxor eller skjuta pilar på draken och avakta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg