Kotchimotchi Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 det ska komma i mars år 2004 man ska kunna spela på internet och ladda ner gubbar T.ex Dragonbaal gubbar och sonicör att jag tror på det men det skulle ha varit roligt om det nu kom Fråga mig inte vart jag har sett deet för min kompis kompis hadde sagt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 kan du fråga din kompis var han har sett det då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 det ska komma i mars år 2004 man ska kunna spela på internet och ladda ner gubbar T.ex Dragonbaal gubbar och sonicör att jag tror på det men det skulle ha varit roligt om det nu kom Fråga mig inte vart jag har sett deet för min kompis kompis hadde sagt det! Är detta ett nytt spel? Och du har frågat din kompis, så det måste ju bara vara rent av fejk. Det är inte första gången du frågar din kompis om nya spel och saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 det ska komma i mars år 2004 man ska kunna spela på internet och ladda ner gubbar T.ex Dragonbaal gubbar och sonicör att jag tror på det men det skulle ha varit roligt om det nu kom Fråga mig inte vart jag har sett deet för min kompis kompis hadde sagt det! Är detta ett nytt spel? Och du har frågat din kompis, så det måste ju bara vara rent av fejk. Det är inte första gången du frågar din kompis om nya spel och saker... han hadde frågat en från amaerika dom får ju reda på nyheter ganska fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Här är jag.(kompisen) Snyggt att sno min ide. Jo min kompis skrev att det ska komma Super Smash expansion till Gamecube. Man ska kunna gå in på internet och ladda ner gubbar. ex Veggeto gohan DB gubbar sonic gubbar och annat. Men jag har inget säkert bevis. han sa att det skulle komma mars i hela Europa tror inte han fejkar. Nyheter sprider sig ganska fort utom lands också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Det tror INTE jag på !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Då kanske den har redan varit ute i japan och i usa, " om den finns " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag tror att det inte går att göra expantioner till Konsoll-spel (undantag för Xbox) eftersom det inte är en dator, te.x The Sims, där installerar du expantionen "över" spelet men på konsoller så går det inte att installera, isf, vilken skiva skulle man ha i? SSBM eller SSBM Expantion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 expansion fattar du väl? man börjar bara andvända den på den gamla SSBM sparfilen.. och dessutom tror jag inte ett skit på det ska det släppas i europa mars 2004 så måste det redan vara släppt i USA jag har kollat runt massa amerikanska SSBM sajter och INGENSTANS står det om nån expasion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Men hallå där!! Kan ni inte komma på något bättre fejk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Men hallå där!! Kan ni inte komma på något bättre fejk? hur f*n skulle man kunna ladda ner saker till ett gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Men hallå där!! Kan ni inte komma på något bättre fejk? hur f*n skulle man kunna ladda ner saker till ett gamecube Fråga inte mig. Jag hade knappast klarat av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg