Hoppa till innehåll

SSBM EXPANTION

Kotchimotchi

Rekommendera inlägg

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

det ska komma i mars år 2004 man ska kunna spela på internet och ladda ner gubbar T.ex Dragonbaal gubbar och sonicör att jag tror på det men det skulle ha varit roligt om det nu kom Fråga mig inte vart jag har sett deet för min kompis kompis hadde sagt det!
Är detta ett nytt spel? Och du har frågat din kompis, så det måste ju bara vara rent av fejk. Det är inte första gången du frågar din kompis om nya spel och saker...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det ska komma i mars år 2004 man ska kunna spela på internet och ladda ner gubbar T.ex Dragonbaal gubbar och sonicör att jag tror på det men det skulle ha varit roligt om det nu kom Fråga mig inte vart jag har sett deet för min kompis kompis hadde sagt det!
Är detta ett nytt spel? Och du har frågat din kompis, så det måste ju bara vara rent av fejk. Det är inte första gången du frågar din kompis om nya spel och saker...
han hadde frågat en från amaerika dom får ju reda på nyheter ganska fort
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är jag.(kompisen)

Snyggt att sno min ide.

Jo min kompis skrev att det ska komma Super Smash expansion till Gamecube.

Man ska kunna gå in på internet och ladda ner gubbar.

ex Veggeto gohan DB gubbar sonic gubbar och annat.

Men jag har inget säkert bevis.

han sa att det skulle komma mars i hela Europa tror inte han fejkar.

Nyheter sprider sig ganska fort utom lands också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att det inte går att göra expantioner till Konsoll-spel (undantag för Xbox) eftersom det inte är en dator, te.x The Sims, där installerar du expantionen "över" spelet men på konsoller så går det inte att installera, isf, vilken skiva skulle man ha i? SSBM eller SSBM Expantion?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

expansion fattar du väl?

man börjar bara andvända den på den gamla SSBM sparfilen..

och dessutom tror jag inte ett skit på det ska det släppas i europa mars 2004 så måste det redan vara släppt i USA jag har kollat runt massa amerikanska SSBM sajter och INGENSTANS står det om nån expasion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...