Hoppa till innehåll

SSBM EXPANTION

Kotchimotchi

Rekommendera inlägg

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

asså ja fattar inte varför detta inte skulle vart troligt varför skullle man inte kunna ladda ner gubbar från internet, bara för att de inte får plats?? knappast liksom tänk er på en presskomferens så skulle en killa från Nintendo säga så här: "vi kan tyvärr inte tillverka ett expansion till SSBM bara för att de inte får plats på meny skärmen" :roll:

och föresten kom mk: dd!! till europa före det kom till amerika

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det ska komma i mars år 2004 man ska kunna spela på internet och ladda ner gubbar T.ex Dragonbaal gubbar och sonicör att jag tror på det men det skulle ha varit roligt om det nu kom Fråga mig inte vart jag har sett deet för min kompis kompis hadde sagt det!

vem är sonicör?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det ska komma i mars år 2004 man ska kunna spela på internet och ladda ner gubbar T.ex Dragonbaal gubbar och sonicör att jag tror på det men det skulle ha varit roligt om det nu kom Fråga mig inte vart jag har sett deet för min kompis kompis hadde sagt det!

vem är sonicör?

Som jag skrev man ska kunna ladda ner sonic gubbar, dragonball gubbar, och annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-
Internet till gamecube har väll inte kommit ut?

det har funnits hela tiden.....

Det står på mitt paket att man ska köpa ett modem till gamecube för att spela på internet, modemet har inte kommit ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...