kaan94 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 jag är i ganon tower och så har jag klarat ghoma och dom andra bossarna nu har jag kommit till ett rum med massa svarta gubbar och så är det typ en labyrint om går man går igenom fel dörr så får man börja om måste man ha ligth arrow eller och var fårman den? :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 testa dig fram (tips:skriv upp åt vilket håll du har gått) tillslut så ska du komma till ett ställe där du ska besegra en sån där skugga. jag kommer inte riktigt ihåg. men du ska iallafall bakåt först och sen höger tror jag...testa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Annat tips: kolla åt vilken dörr svärdet pekar (gå in i motsatt dörr). Dvs. du ska gå in i den dörr dit handtaget till svärdet riktar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg