Xade Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Välkommen Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Vilka är era favorit banor på ssbm? Är ssbm bra? Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Vad är det som är så bra med ssbm? Mina svar. Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Falco o Fox Vilka är era favorit banor på ssbm? Final destination Är ssbm bra? Ja! Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Jag tycker att sonic och talis ska vara med på pal version det är dåligt Vad är det som är så bra med ssbm? Att man kan spela vs och att det är roligt och kan man spela med sina vänner. 1. Link, Young Link, Zelda (och shiek) och Ganondorf2. Zelda banorna 3. nej ssbm är verkligen inte bra 4. se den andra tråden där jag skrivit ner typ 15 dåliga saker 5. att man kan vara zelda gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 1.BOWSA DA KING! 2.Hyrule Temple 3.Nej, det är ägande! 4.Att man inte´kan köra online kanske? 5.För att man aldrig tröttnar på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Bowser och Ice Climbers.Favorit bana är Pokemon stadium.:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 ICe climbers suger inligt mig . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 1. Marth 2. Hyrule Temple 3. Sådär 4. Att man kan vara Marth och Roy från Fire Emblem o_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 varför gillar du fire emblem gubbarna?? enda anledningen att jag köpte SSBM (mitt sämsta köp någonsin) var att man kunde spela som zelda gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Välkommen Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Vilka är era favorit banor på ssbm? Är ssbm bra? Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Vad är det som är så bra med ssbm? Mina svar. Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Falco o Fox Vilka är era favorit banor på ssbm? Final destination Är ssbm bra? Ja! Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Jag tycker att sonic och talis ska vara med på pal version det är dåligt Vad är det som är så bra med ssbm? Att man kan spela vs och att det är roligt och kan man spela med sina vänner. 1.Link!!! 2.Hyrule Temple och Big Blue. 3.Nej, det är AS-HYPER-SUPER-Bra och ett av dom bästa spelen någonsin. 4.Att jag äger över mina kompisar. :P 5.Allt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag äger över mina kommpis jag meee ass hårt (Inte för att skryta) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mario1000 Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 hur får man final destnation på lättaste sättet :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mario1000 Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 varför gillar du fire emblem gubbarna?? enda anledningen att jag köpte SSBM (mitt sämsta köp någonsin) var att man kunde spela som zelda gubbar skärp dig det äger ju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 27 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Mario1000 Spama inte hatar det <_< . Men i alla fall det finns inget enklare sett att få final destination man måste klara alla event matsh. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Young link (förut) nu Samus för hon e så snabb Vilka är era favorit banor på ssbm? lylat system (Corneria) Special stages (Battlefield) Är ssbm bra? Ja! Dumm fråga men det är bra Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Ja att det borde finnas upp til level 40 för level 9 e så lätt Vad är det som är så bra med ssbm? att det finns många karaktärer och lite roligare banor än förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg