xantanos Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 jag har klarat ut spelet och det kan bli lite långtråkigt
gurreb Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 vänata på Juiced i stället... :cool: :cool:
fredrikm92 Skrivet 10 December 2004 Rapport Skrivet 10 December 2004 E d någon som ha spelat Need for speed Underground2. PÅ fuska.se värkar d inte så.... Skulle järna villja ha lite fakta, Synpunkter! Vill gärna ha svar. Måste inte va av sånna som spelat d. Kannske hört att d verka kul eller nåt...... Tvåan har väl bara kommit till xbox
Gäst Golden Star Skrivet 10 December 2004 Rapport Skrivet 10 December 2004 Nää.. <_< Dt har kommit till ps2, xbox, pc o GC. :bah:
Cryo Skrivet 10 December 2004 Rapport Skrivet 10 December 2004 jag har klarat ut spelet och det kan bli lite långtråkigt Vilka bilar låser man upp efter subarun????
Wizzer Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Skrivet 14 December 2004 Jag som gjorde det här ämnet köpte spelet. Har klarat 67%. Ett minus med spelet är att efter 50% så har man alla grejer, Motor till baklyckta. D kan leda till att det blir lite långtråkigt. Men d e ändå värt att köpa........ B)
jassen Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 Ja håller på o lirar nfsu2 o ja har absolut inte klarat de men ja har inga race som ja kan köra....är det så att man måste åka runt i stan för att hitta gömda race eller har de blivit nå fel??
Danne-2 Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 Tycker inte att Need For speed underground serien är nå värst bra.. Bilarna får inte äns en skråma om man kör 500 Kmh rakt in i en vägg! Nej skärpning EA Games!
Cryo Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Ja håller på o lirar nfsu2 o ja har absolut inte klarat de men ja har inga race som ja kan köra....är det så att man måste åka runt i stan för att hitta gömda race eller har de blivit nå fel?? Du måste fixa dvd omslagen Hur låser man upp bodykiten i karriärläget??? jag fick ett sms där det stod att jag klarat spelet men jag hade inga bodykitr och bara styrbox,fjädring och motor i nivå tre.. hur låser man upp allt detta
gokou Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 dt e la roligt men ja skulle itte betala för det <_<
Rekommendera inlägg