tifa Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 dom som har sett 3:an...var den jättebra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 1: 2:an 2: 1:an Har inte sätt 3:an än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tifa Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 är böckerna lika filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 3:an tycker jag va bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 sagan om ringen är dåliga jag har sett 1an och halva 2an men dom är väl gjorda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tifa Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag har sett trean nu och jag tyckte att den var jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 "]sagan om ringen är dåliga jag har sett 1an och halva 2an men dom är väl gjorda Varför tycker du dom är dåliga? Det finns väl ingen anledning till de att dom är dåliga men du bestämmer ju men jag bara undrade för dom är väl bra? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 "]sagan om ringen är dåliga jag har sett 1an och halva 2an men dom är väl gjorda Varför tycker du dom är dåliga? Det finns väl ingen anledning till de att dom är dåliga men du bestämmer ju men jag ara undrade för dom är väl bra? :? jo jag tycker att de är bra, men alla har väll sin åsikt för alla kan ju inte tycka att de är bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag har inte sett Konungens Återkomst så jag tycker att Sagan om de Två Tornen vad bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag tycker att 3:an var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag har sät 3:an nu och jag tycker att den var bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 1: 3:an 2: 1:an 3: 2:an trean va skit spännande och bra ettan va också skit bra tvåan sög som f*n ( men dt va fett med träden! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.