Legend_gamer Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Detta är ett tips om något som skulle kunna ändras... I banken får man förökade poäng var 21 dag men om man har poäng inne kan det inte stå hur många dagar det är kvar tills man får mer? Annars vet man inte när man ska sätta in mer... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 (redigerat) Du kan notera det i dina anteckningar. Senast insättning och hur mycket poäng du hade då. Bara att räkna 21 dagar framåt. 10+10+1. Eller så kan du kanske köpa autoinkassera ränta? Redigerat 26 November 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Och vad gör den? (Förresten jag kan inte vara inne så mycket så det käns inte lönt med anteckningar för en sån sak...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Den inkasserar din ränta automatiskt, därav namnet. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 men det vore väldigt skönt att veta hur många dagar det har gått <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Detta är ett tips om något som skulle kunna ändras... I banken får man förökade poäng var 21 dag men om man har poäng inne kan det inte stå hur många dagar det är kvar tills man får mer? Annars vet man inte när man ska sätta in mer... <_< Tja, jag tycker det är en bra idé, även om jag inte brukar använda banken så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jag tycker det borde stå tex Dager Kvar: 5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Tror inte det kommer en sådan funktion... Har blivit många trådar om det, och det har ändå inte kommit så jag tror inte att det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 jag förstår inte varför, det är ju jätte många som inte har en aning när de kan inkassera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Tror inte att ett par anteckningar ta så stor plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Knappen går att trycka på när det gått 21 dagar, men har man inte koncentrerat sig på matten så händer detta. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 men vem orkar hålla koll på hur många dagar liksom... jag tycker det vore kanon med räknare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.