Piickles Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 när man ska fixa det dära halsbandet ( Fable )... jag har snackat med borgmästarn... hon säger juh att man ska drea till oakvale och fixa halsbandet från dem dära killarna... men hur gör man det? hur tar man det från dem`? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 kom igen! jag behöver hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Kanske en dum fråga på den här tråden men hur får man halsbandet förlåt för att jag frågar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 du måste gräva efter det i staden med stranden (oakvale?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 men vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 (redigerat) Mellan dom två båtarna på stranden i oakeval. Redigerat 29 November 2004 av Reaper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 det funkar endast efterman slaktat de där två gubberna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg