unreal Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 jag har klarat easy normal hereoric och första banan på legendary :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Klarade först spelet på Heroic, sen har jag spelat lite olika banor.. Har klarat sista banan på Legendary :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 1. Normal 2. Easy 3. Håller på med heroic, första Brute banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 27 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 sista ... k har klarat 2 banan nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 har klarat det på easy och legendary och några banor på normal och heroic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 kul klarat tredje banan på legendary =D=D=D=DD=d j*vla snipers dör ju på ett skott av dem <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Har bara klarat det på Normal.Håller på med Heroic vilket också är svårt;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rojder Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag har klarat alla banor på legendary utom sacred icon och great journey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 (redigerat) Easy Normal ¨ Har börjat på Heoric Edit : Jag skrev visst en svårighetsgrad för mycket :lol: Redigerat 3 December 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag har själv fortfarande klarat det på Easy och Normal.Men själva storyn är ju avklarad i vilket fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Okej, klarat något mer ännu ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Nej fortfarande inte. :).Spelar faktiskt inte så mycket Halo 2 nu för tiden.Spelar mest NHL 2004 :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg