xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Jag har klarat på Easy normal och typ halva på heroic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Nej fortfarande inte. :).Spelar faktiskt inte så mycket Halo 2 nu för tiden.Spelar mest NHL 2004 :P. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 NHL sucks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Delfa håll dig till ämnet.Dessutom beror det ju på hur mycket man gillar ishockey också.Därför så gillar jag NHL spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag är på sista bossen på legendary j*vla cp apa han tappar aldrig skölden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag är på sista bossen på legendary j*vla cp apa han tappar aldrig skölden <_< Men då har du kört med en kompis va ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag har klarat spelet på alla nivåer nu. Det gjorde jag för ungefär en vecka sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) Klarat på Normal (självklart) Easy (Självklart) Heroic (nästan självklart) Legendary (nästnästan självklart) Fast jag kör med min kompis Sista bossen e inte cp förresten bara stark sköld Jag själv har bara klarat normal easy Heroic Inte legendary Bara näst näst sista banan oj menar näst näst näst Redigerat 3 Januari 2005 av Threeforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg