epaaj Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 min dator är lite konstig. varje gång jag startar om den så ändras mina mus scroll inställningar tillbaka till 1 rad/hack men jag vill ha 5 rader/hack. det är så jobbigt att ändra tillbaka hela tiden. någon som har några idéer? jag har windows xp home med srvicepack 2 Citera
Gäst Wacko Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 (redigerat) hmm... jag har också XP och srvice pack2 men det har aldrig hänt mej... hmm ska testa... Det funkar ok för mej, det ändras inte... Konstigt... Redigerat 27 November 2004 av Wacko Citera
fredrikm92 Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 min dator är lite konstig. varje gång jag startar om den så ändras mina mus scroll inställningar tillbaka till 1 rad/hack men jag vill ha 5 rader/hack. det är så jobbigt att ändra tillbaka hela tiden. någon som har några idéer? jag har windows xp home med srvicepack 2 antingen så glömmer du tryycka på OK eller så har du ett virus typ :ph34r: Citera
Gäst Wacko Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 (fredrikm92 @ 27/11-2004 10:04:16) min dator är lite konstig. varje gång jag startar om den så ändras mina mus scroll inställningar tillbaka till 1 rad/hack men jag vill ha 5 rader/hack. det är så jobbigt att ändra tillbaka hela tiden. någon som har några idéer? jag har windows xp home med srvicepack 2 antingen så glömmer du tryycka på OK eller så har du ett virus typ :ph34r: Tror inte att man gör ett virus som ändrar tillbaka musinställningarna 5hack till standard :lol: Citera
Gäst henke37 Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 Kör du med musens drivrutiner? Prova med windows. Kör du med Windowss drivrutiner? Prova med musens. Citera
Tibia Aeger Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 (redigerat) Öööhk, DET händer okså sådera förr mej åkså :bah: :evil: :evil: :angry: Redigerat 27 November 2004 av Tibia Aeger Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.