The Shark Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Tja jag undrar om sagan om konungens återkomst är bra jag vill ha jätte mycket och många sidor som handlar om konungens återkomst och så gärna så fort som möjligt tack. :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 sök på www.google.se www.altavista.se www.aj.com www.looksmart.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 tycker en moderator ska låsa denna! eftersom det är så många trådar av denna typen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Ja det är bra... bättre än dom 2 första iaf... man kan vara fler karaktärer nu som t.ex, Gandalf, Aragorn, Legolas, Frodo m.fl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 mm det r riktigt bra, men varför typ inte köpa den i afären ? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 det är as bra sök på www.TV4.se sedan gå in på tv4+ delen sedan gameplay efter det går du in på recentioner och sagan om konungen återkomst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 gå in på se.playstation.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordenson_23 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 DET ÄE HELT RUTTEN DET E MYCKET MER VÄRT ATT KÖPA SAGAN OM DET TVÅ TORNEN ISTÄLLE FÖR DET KOMER NÄSTA INGA NYHETER BLAND KOMBITIONERNA (SLAGEN) OCH SÅ OCH GRAFIKEN E INTE ETT DUG BÄTTRE EN D FÖRA SAGAN OM RINGEN SPELET. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Shark Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag har redan sagan om de två tornen 8) 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Tja jag undrar om sagan om konungens återkomst är bra jag vill ha jätte mycket och många sidor som handlar om konungens återkomst och så gärna så fort som möjligt tack. :D :D konungens återkomst speletwww.aj.com alktavista looksmart eniro google eagames sajt spelet Spelet konungens återkomst officiela sajt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har redan sagan om de två tornen 8) 8) Jag har klarat ut det!!!skit kul när man har gjort det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Ja det är bra... bättre än dom 2 första iaf... man kan vara fler karaktärer nu som t.ex, Gandalf, Aragorn, Legolas, Frodo m.fl. Har du the lord of the rings fellowship of the ring??(har jag klarat av)Har du sagan om de två tornen??(har jag klarat av) Har du konungens återkomst??(har jag inte klarat med 2 banor kvar :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg