Gäst Spirtual Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Nej. Sexhundrasextiosex är det längsta :) Fast det är ju lättare att säga 666 :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 sexmiljonersexhundrasextiosex är väll längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Nej, för sex miljoner bllabla är flera ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Eurovisionsschlagherfestivalskomitté Rusdrycksförsäljningsförordning Bilplåtsmålafärgspenselsputsmedelsförpackningstryckpressputspoleringsmedelsförvaringsställesluftsren öringsmedelsförpackningskorksetikettspåklistrarmedelspaketsinnehållsförteckningsbläckfärgstillverkar fabrikspostadress Matberedningsutensiliesaneringsåtgärd Konstitutionsutskottssammanträdesplaneringsmöte Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss onsinläggsförberedelsearbeten Ungdomssymfoniorkesterfestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 enkvadriljonsbiljonshögrahand vetja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 sexmiljonersexhundrasextiosex är väll längre Du fattade inte vitsen med det jag skrev va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 detta är kanske mer än ett ord me dom är långa.... Nordöstersjökustartilleriflygspanings- simulatoranläggningssystemunderhålls- diskussionsinläggsförberedelsearbeten Bilplåtsmålafärgspenselsputsmedels- förpackningstryckpressputspoleringsmedels- förvaringsställesluftsrengöringsmedels- förpackningskorksetikettspåklistrarmedelspakets- innehållsförteckningsbläckfärgstillverkarsfabrikspostadress Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Fotbollsdomarvisselpipa. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 man kan inte skriva med siffror eftersom det inte räknas som changern "ord"... omfgliekyouaresougleithati'llgoandhangmyselfthenshootevery1eventhoughiamsoodeadi''llpwnyarasssohardwithmashootgun... världens längsta ord o.o... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 längsta jag kan är hypernervokustiskadiafragmakontravibrationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 (redigerat) Gah Zkiller, jag skulle ju just komma med Hydronevrokustiskadiafragmakontravibrati-oner. Betyder hicka om någon undrar. =) Edit: Fattar inte varför ordet delas på slutet... :huh: Redigerat 30 November 2004 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Ingen av oss vet nog Sveriges längsta ord.. Lite onödig tråd måste jag håller med om.. Men det längsta ordet jag hört hörde jag för en stund sen (eller läste) Just det som Draghon och Zkiller skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.