Netsire Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Toad och baby bowser! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 kan man använda dom med koppa bilen alltså den stora? den stora bilen är bowsers bil, han är ingen koopa, bilen jag pratar om är Koopa-Troopa och Paratroopas bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 (Xade @ 30/11-2004 12:37:26) kan man använda dom med koppa bilen alltså den stora? den stora bilen är bowsers bil, han är ingen koopa, bilen jag pratar om är Koopa-Troopa och Paratroopas bilar vadå paratroopas bil?har inte hört tals om den.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Yoshi och koopa troopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Baby Mario FRAM Toadette BAK Toads bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 koopa och paratroopa såklart och koopas kart. PS LYSSNA PÅ RAMSTEINS LÅT SONNE DEN E BRA!DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 du spammar en hel del onkel det är ju dåligt att ha 2 gubbar med samma special attack ju, man ska ju blanda jag gillar toad och babyluigi för att monstret och svampen e bästa special vapnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 du spammar en hel del onkel det är ju dåligt att ha 2 gubbar med samma special attack ju, man ska ju blanda jag gillar toad och babyluigi för att monstret och svampen e bästa special vapnen Du menar Chain Chomp och Golden Mushroom?Men jag får ju inga special vapen överhuvudtaget eftersom jag ligger etta hela tiden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Baby Mario FRAM Toadette BAK Toads bil det spelar väl inte någon roll ... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Hmm jag gillar nog yoshi o den där sköldpaddan me vingar åsså waluigis bil!=D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (Haddi @ 04/12-2004 13:07:34) Baby Mario FRAM Toadette BAK Toads bil det spelar väl inte någon roll ... ;) Nej det spelar ingen roll man måste ha så för att aäga :Dvet själv eftersom det är den bästa kombinationen i hela spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 :evil: Mini Bowser och :ph34r: King boo!!!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg