0014 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 vart får man pictographen???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 20 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 när du räddar tinkle eller liknande så finns de en låda som du ska flytta såen kryper då in där så find de vägar de gäller å ta rätt så får man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Man får ju färg kamera om man varvar spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 nu har jag hört tre saker 1:om man tar kort på tre personer i windfall island å lämnar dom på ett ställe 2:om man varvar spelet 3: om man släpper utt en eldfjuga bravid han kort gubben eller va han nu hetter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ta dom tre bilderna på windfall island sen ska du till forest haven och ta en eld fluga i en flaska och ge den till gubben i foto afären så har man färg i sina bilder jag har självgjort det ni kan ta och gå in på www.zelda.com så går ni till hemsidan och tar och klikar på kameran nere i hörnet så visar dom vilka bilder ni ska ta (o.b.s på engelska) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 nu har jag tattdom 3 bilderna å allt va ska jag göra nu händer ju inget om jag visar bilderna för honom i windfall island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) Då är de nog ifel ordning,han gillar dom inte eller så har du inte fått uppdragen än :) Redigerat 18 December 2005 av Deku Tree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg