:Fuskaren: Skrivet 28 November 2004 Rapport Skrivet 28 November 2004 Jag har 4 frågor om Fable 1. Hur gifter man sig? 2. Hur byter man frisyr? 3. Hur köper man hus? 4. Hur byter man kläder? och kan ni berätta lite vad ni har i spelet också?
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Skrivet 28 November 2004 Här kommer svaren: 1.Någon får bli kär i dig så får du flörta och ge gåvor så att hon vill gifta sig med dig, fast du måste ha gett hon en "wedding ring" så ni kan gifta er. 2.Du går in till en frisör och ta trade och köper kortet som du vill se ut som. 3.Det finns en skylt med ett hus på utanför huset, sedan är det bara att gå fram till skylten så kommer det upp om du vill köpa huset. 4.Du får ta och byta rustning. Njaaa. Vad jag har i spelet orkar jag inte berätta. Men jag har massa bra saker.
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Skrivet 28 November 2004 Några fler frågor? Kan fable ganska bra i huvudet.
:Fuskaren: Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Skrivet 28 November 2004 ja jag har fler frågor 1. Hur byter man vapen? och när man har gått ut träningsskolan i början så kommer ut i det *fria* då ligger det en stad ganska nära så jag undrar vad specielt man ska göra där?
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Skrivet 28 November 2004 Du byter vapen via att trycka back, sedan equipment, weapon melee weapon. Tror inte man ska göra något speciellt där förutom att träffa lady grey när man har klarat arenan.
:Fuskaren: Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Skrivet 28 November 2004 vilken area och vem är lady grey och något annat som du har gjort i staden?
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Skrivet 28 November 2004 arenan..det kommer du att få veta på efter ett antal uppdrag. Hon är stadens borgmästare eller vad man ska säga.
:Fuskaren: Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Skrivet 29 November 2004 ja jag behöver mer hjälp vad är arenan nån stans och vad ska man göra där ?
Nafrali Skrivet 29 November 2004 Rapport Skrivet 29 November 2004 Klara massa quest, efter att du har dödat den vita balvarinen(stavning) så får du ett quest där du ska klara arenan. Det vissas symboler på kartan ju så man kan se vart man ska gå. I arenan slos man.
Rekommendera inlägg