thyndra Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Vi har fått två nya banor och tre nya gubbar. Den sista gubben vi fått är Jigglypuff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 tyvärr men den sista gubben heter ness och jag har allt som går att få på dettta spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Den sista gubben är game and watch...Ness är den sista på ssb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thyndra Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Det förstår jag, innan det gamla minneskortet krachade så hade jag också fått Game&Watch. Men nu har jag inte kommit längre än till Jigglypuff och glömt hur man kommer vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Men gå in på Gamcube sen ssbm sen läs hur man gör på www.fuska.se Inte forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 hur många nya banor kan man få nu igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg