Simpsons Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 När man blir invaderad av aliens, när man svingar sig ut på den ön och ska svinga sig upp och döda brain, det är omöljigt kom med tips!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mostafa Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 ja med de är jätte svårt kan nån hjälpa mig:p Den Där stora alien kan man väl inte döda kan nån hjälpa mig snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Det var ju jättelätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 OK.. Man ska ju svinga sig över till ön.. De stiger när man webbar dem så håll kvar ett tag. Klicka R2 för extar boost (ni moste kunna det). Ni ska slå alla prylaran som svävar runt (ni ser markörerna). Eh.. jag är dålig på att förklara så bara försök och försök. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias763 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Åk med helekoptrarna som far fram och tillbaka så kommer du till ön :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag har klarat ut hela spiderman 2 det är ju jätte lätt :kung: jag kan klara det igen om jag vill :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg