Kylle Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Är det nån som ska gå nån lite mer praktisk utbildnding typ naturbruk, industri eller nåt sånt? Jag ska gå naturbruk, man får jobb direkt efter skolan och brett med jobb också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag är enormt klad över att jag inte valde en sådan utbildning. Fy vad tråkigt. Dessutom vill jag inte ha jobb direkt efter skolan. Jag vill läsa på universitet :) Men men, smaken är som baken (delad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag ska börja på Engelska skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Är ni inte trötta på att sitta i en skolbänk hela dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Är ni inte trötta på att sitta i en skolbänk hela dagarna? Nej, varför ska man vara det? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Kanske för att man blir skoltrött och orkar inte göra samma saker hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Nää, man lär ju sig något nytt varje dag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Gör du? Då har du bättre lärare än vad jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.