Powerline Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hej! Jag har en stationär dator kopplad till en router och en annan stationär dator med ett nätverkskort. Jag kan gå in på internet med båda datorerna men jag skulle vilja bygga upp ett nätverk mellan datorerna! Jag kan skriva in ip-adressen i "Kör" och komma in på den andra datorn men jag vill ha ett riktigt nätverk! Hur gör jag? /Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hej! Jag har en stationär dator kopplad till en router och en annan stationär dator med ett nätverkskort. Jag kan gå in på internet med båda datorerna men jag skulle vilja bygga upp ett nätverk mellan datorerna! Jag kan skriva in ip-adressen i "Kör" och komma in på den andra datorn men jag vill ha ett riktigt nätverk! Hur gör jag? /Alex det är väl ett riktigt nätverk? annars kan du ju skaffa en swith eller hub och koppla ihop datorerna med den + internet (routern). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 start>kontrollpanelen>nätverks och internetinställningar>skapa anslutning till nätverk på din arbetsplats. följ instruktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Han har inte något vpn ju! Du har ett nätverk, vill du ha namn på datorerna? Ställ in det på flicken identifikation under näterks-egenskaperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.