cool_boy Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 det var ett skämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (Orson @ 03/12-2004 16:24:08) fattar inte den :blink: :unsure: Big smoke skrev att det var historiens fetaste spel,då skrev han nej,smalaste ok hehe!! :D det var ett skämt dt fattade jag väl med!! <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Det var en massa spekulationer bara. Har för mig att Gtasajten aldrig bekräftade något de ej hade fått bekräftat från Rockstar själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ja, o dt e ju dåligt.en sida ska inte byggas på lögner o rykten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 allting var ju inte lögner.dom kunne ju alldrig veta vad som stämde och inte stämde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Precis! Och dem kunde ju inte bekräftat ryktena, eftersom dem inte fick ställa så många frågor till Rockstar. Så dem trodde ju det var sant, eftersom de hade hört det. "Alla pratar ju om det, så varför inte skriva ner det?". Det var ju smartare att skriva ner det än att inte göra det.. Dessutom drev det många till att köpa spelet, vilket har nackdelar för köparna - de blev ledsna, när de fick reda på att ryktena var falska. Rockstar tjänade på ryktena, köparna blev arga. Så kan de va.. Det fanns ju också trots allt info som var sant på GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 men tigtika gta-f*n, som jag, blev inte ett dugg besviken på gta:sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Hatar också gtasajten! dom säger masor av saker, tycker det ska stå med STORA bokstäver ''RYKTEN'' man blir jävligt förbannad!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 På gtasajten stog det: Man KAN gräva stora håll med spaden. Man KAN köpa ciggareter och röka upp dom. Man KAN tjäna pengar på att sköta om sin bondgårds rapsfält. Alltså man ''kan'' inte man ''kanske'' kan! Förresten tror jag dom har rederat bort inlägget ovan! Dom bygger sajten på RYKTEN och LÖNGNER! igäntligen skulle jag villja säga löngner! Man ''kan'' menas med att man SKA kunna göra den saken! Är besvigen på gtasajten :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag hatar såna människor som ljuger som t.ex om du trycket R1 R1 R1 L1 CIRKEL FYRKANT FYRKANT X X X X X X X X X SÅ FÅR DU 950,000000000000000000000000000000000$ VEM TROR PÅ DET INGEN DEM BARA LJUGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag hatar dom med! Skriver man in fusk SKA dom för f*n funka! okej! alla fusk behöver inte funka man kan juh ha skrivit fel men! Man ska f*n inte skicka in fusk som inte alls funkar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg