epaaj Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 var finns msn login listan? det måste ju finnas en lista där alla användare man använt finns så man kan ta bort några. listan kan ju blir väldigt lång annars om många använt datorn och kanske aldrig mer kommer använda den. jag har letat lite man hittar inget. någon som vet var den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 du måste logga ur och om du tagit logga in automatiskt så tar du logga in på annan användare där finns det en lista men jag tror inte man kan ta bort nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 du måste logga ur och om du tagit logga in automatiskt så tar du logga in på annan användare där finns det en lista men jag tror inte man kan ta bort nån jag menade på datorn, om det finns nån fil på datorn som listan finns i som man kan ränsa. en liten fråga till dig bara. hur tror du jag lyckats logga in med flera olika användare om jag inte vet att man kan trycka "logga in med en annan användare" ?? (jag är inte på bra humör nu, hatar min syrra ,så om du undrar varför jag kanske svarar lite surt/argt så är det därför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.