Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Hur kommer det sej att dr gero kunde skapa Super android 17 i dragonball GT då Gero dödades av #17 i Dragonball Z? Hur *** gick det till, han kan ju inte skapa en till Cyborg/Android om han är död :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Har du sett hela GT? Han kanske levde eller hade typ info om sig själv i nån data så byggde datorn upp honom. Vet inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 kan du förklara närmare, fattar inte så mkt av det du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Om du har sett hela DBGT då kanske du vet om han kanske samlade celler och lät en dator bygga om honom efter att han dog. Det var det jag försökte säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Hmm... Dr. Gero hamnade ju i Hell när han dog, och byggde en till #17 som var fulländad (Den första som han byggde var inte helt fulländad) Och sedan beordrade honom att skicka sin "ki" till den första #17, vilket var anledningen till att porten mellan Hell och den vanliga världen öppnades. Då kunde #17 från Hell ta sig till den andra #17 och sedan bilda Super Android #17. Blah, jag bara babblar på, tror inte att jag själv förstår vad jag nyss skrev. o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 varför bilda två stycken nr 17? e inte det lite förvirrande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 jahapp, tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 (redigerat) varför bilda två stycken nr 17? e inte det lite förvirrande?För att kunna skapa Super Android #17 o.o Redigerat 2 December 2004 av Natsuhara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Jag har avsnittet om Super Android 13#... o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.