nebbig Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 (mr_onkel @ 01/12-2004 20:28:55) Har inte kört tales of symphonia men jag skulle nog gissa på det.... Det har ju fått bra recensioner.... Men köp det då de e så j*vla braaaaaaaaaaaa vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :cool: Spammare... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 men ditt inlägg är också spam... dessutom tror jag han köper tales of symphonia för det ha absolut mest röster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 såna dära frågor kommer hela tiden men det beror ju på vilken genre du tycker om för båda dom dära spelen är helt olika...... men jag hade lätt valt talez of zimfonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jag köpta spiderman, jag såg inte att så många hade skrivit att jag skulle köpa Tales of symfonia...=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Tales Of Symphonia! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ni behöver inte skriva mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 sry för dubbel men jag har bara en fråga: På spiderman, så har jag kommit till nån stor teater och så finns d en massa aliens där. Jag har räddat 3 reportrar, men de sista 3 kan jag inte rädda, hur ska man komma upp med dom till dörren?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 sry för dubbel men jag har bara en fråga: På spiderman, så har jag kommit till nån stor teater och så finns d en massa aliens där. Jag har räddat 3 reportrar, men de sista 3 kan jag inte rädda, hur ska man komma upp med dom till dörren?? gör en egen tråd så är det lättare att få svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 okej då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 f*n va dum du var du borde ha tittat mer i din tråd ta inte det som en förolämpning men jag kan inte beskriva det på ett mer perfekt sätt än det här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Köp tales of syhompia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg