xpliT Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag kör. Tappade bort min gubbe men kom på namnet nu! :D Tänkte att man kunde skriva lite om det här... Jag heter Gurra62. Sidan är denna. vad här ni för favorit NeoPets och har ni PetPet/PetPetPet? Skriv om vad som helst bara det är NeoPets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 jag heter klant312... har 7,63neopengar elelr vad d nu heter...det va längesen jag va inne... min kompsi o jag har samma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 ok. Jag har 100.000NP :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Jag är medlem men jag fattar inte vad det går ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 det e värsta mysko tycker jag fattar inge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 d e roligast o spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag är med där som pocabarbas, men jag spelar rs just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Är också medlem där, mest för skojs skull. Heter dromedaren, har inte så oerhört mycket NP (ligger runt 3000-snåret för det mesta). Du Delfa, hur länge har du varit medlem!? Har ingen favvo, men jag vill ha en Poogle... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 det är så himla tråkigt att jag helldre tittar på svts testbild i svartvit utan ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 (redigerat) Är också medlem där, mest för skojs skull. Heter dromedaren, har inte så oerhört mycket NP (ligger runt 3000-snåret för det mesta). Du Delfa, hur länge har du varit medlem!? Har ingen favvo, men jag vill ha en Poogle... :lol: Jag blev medlem den 1 feb. 2004 det är lite svårt i början men efter ett tag så börjar ni fatta vad det går ut på. Men det tar sin tid. Ge inte upp! Redigerat 6 December 2004 av Delfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Hej mitt account är Flipp67 jag vill ha en baby PB. Byter Desert PB mot nåt helst Baby PB jag har en fråga kan man få en draik ur ett draik egg? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jo, det är väldigt krångligt, jag har inte orkat ta reda på allt... det där med Draiks tror jag står i en FAQ på gamefaqs.com. Iaf, det finns oerhört mycket jag skulle vilja ha men det är inte lönt... får hoppas på ett mirakel för att komma över den "magiska" 10000-NP-gränsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.