fredrikm92 Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 (redigerat) (lidmer @ 08/12-2004 14:46:20) (fredrikm92 @ 07/12-2004 18:39:54) (cloud @ 03/12-2004 23:23:40) (fredrikm92 @ 03/12-2004 22:54:12) Jag har ett problem med mitt diablo2. Jag ger 300 poäng till den som hjälper mig så att mitt diablo2 exp funkar igen. När jag öppnar diablo2 och ska gå ut till battle.net för att spela. När jag trycker på knappen Battle.net så kommer det upp ett medelande "Unable to connect to battle.net" If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net for more information, please visit www.battle.net/support/errormessages/ Jag använder inte modem jag har comhem bredband. diablo har alltig funkat för mig men så en dag så kom det där sk*ten upp och jag har inte kunnat spela. Jag har varit inne på sidan och där står det bara sk*t om wark raft. Mitt accunt deletas snart så jag skulle vara tacksam för bra svar. :( kolla om du har repor på skivan för då kan det knasa till sig,jag hadde repor på min LoD skiva så det gick intre att köra men det finns skiv lagare för typ 500 spänn lite här och var,men vissa cd-skivor blir bara fuck3d up tex när jag försökte på theme park inc. men det är värt ett försök! och det funkar på diablo 2 skivan,som jag sa så fick jag repor på min cd reparering för 500kr?? då är det väl bättre att köpa en ny cd för ca 150kr om det är cd:n som felet. man kan reparera hur många skivor som helst. ps. pröva utan brandvägg om du har en GÖR inte det!!! det kan gå in i din dator och förstöra det e därför man har brandvägg frö man är ständigt uppkoplad på internet hela tiden när man har bredband!! sj har jag 2 brandväggar! lol folk försöker inte komma in på datorn ständigt och jämt så om dibbe inte funkar är det värt ett försök Redigerat 9 December 2004 av fredrikm92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 (fredrikm92 @ 09/12-2004 20:44:05) (lidmer @ 08/12-2004 14:46:20) (fredrikm92 @ 07/12-2004 18:39:54) (cloud @ 03/12-2004 23:23:40) (fredrikm92 @ 03/12-2004 22:54:12) Jag har ett problem med mitt diablo2. Jag ger 300 poäng till den som hjälper mig så att mitt diablo2 exp funkar igen. När jag öppnar diablo2 och ska gå ut till battle.net för att spela. När jag trycker på knappen Battle.net så kommer det upp ett medelande "Unable to connect to battle.net" If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net for more information, please visit www.battle.net/support/errormessages/ Jag använder inte modem jag har comhem bredband. diablo har alltig funkat för mig men så en dag så kom det där sk*ten upp och jag har inte kunnat spela. Jag har varit inne på sidan och där står det bara sk*t om wark raft. Mitt accunt deletas snart så jag skulle vara tacksam för bra svar. :( kolla om du har repor på skivan för då kan det knasa till sig,jag hadde repor på min LoD skiva så det gick intre att köra men det finns skiv lagare för typ 500 spänn lite här och var,men vissa cd-skivor blir bara fuck3d up tex när jag försökte på theme park inc. men det är värt ett försök! och det funkar på diablo 2 skivan,som jag sa så fick jag repor på min cd reparering för 500kr?? då är det väl bättre att köpa en ny cd för ca 150kr om det är cd:n som felet. man kan reparera hur många skivor som helst. ps. pröva utan brandvägg om du har en GÖR inte det!!! det kan gå in i din dator och förstöra det e därför man har brandvägg frö man är ständigt uppkoplad på internet hela tiden när man har bredband!! sj har jag 2 brandväggar! lol folk försöker inte komma in på datorn ständigt och jämt så om dibbe inte funkar är det värt ett försök ne men man vet aldrig när dom e ut o kolar o endå e det värt att offra datorn för dibbe??? visligen e det kul men!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 du sa att du behövde gör nytt konto så gå in och stanna där ett tag! Jag hade på min dator på internet i 2 veckor så för jag skulle ladda ner en sak som tog j**ligt långt tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag har ett problem med mitt diablo2. Jag ger 300 poäng till den som hjälper mig så att mitt diablo2 exp funkar igen. När jag öppnar diablo2 och ska gå ut till battle.net för att spela. När jag trycker på knappen Battle.net så kommer det upp ett medelande "Unable to connect to battle.net" If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net for more information, please visit www.battle.net/support/errormessages/ Jag använder inte modem jag har comhem bredband. diablo har alltig funkat för mig men så en dag så kom det där sk*ten upp och jag har inte kunnat spela. Jag har varit inne på sidan och där står det bara sk*t om wark raft. Mitt accunt deletas snart så jag skulle vara tacksam för bra svar. :( har di brändvägg kan det vara problemet brukar inte vara det men :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Om du har brandvägg skulle jag vilja veta vilken brandvägg du har. Har du nu Zone Alarm och du har tryckt på Denie när diablo försökte komma ut på internet måste du installera om Zone Alarm. Tro mig, att bara installera om Diablo II LoD gör ingen större skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag har instalerat om det flera gånger och blizzard svara knappast En vän till mig fick svar på en fråga väldigt snabbt (via e-mail). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Om du har brandvägg skulle jag vilja veta vilken brandvägg du har. Har du nu Zone Alarm och du har tryckt på Denie när diablo försökte komma ut på internet måste du installera om Zone Alarm. Tro mig, att bara installera om Diablo II LoD gör ingen större skillnad. Jag har installerat om mitt dibbe flera gånger och jag har Windows xp egna brand vägg jag har provat att stänga ner den men det blir ingen skilnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 o du skaffar en ny dator slår jag vad oim att det funkar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aiix Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 har du inte bytt från Europe till nått annat då? det kan ju faktist vara ngt med det också... ;) Jag hade det också förut, men numera funkar det.... :) Testa iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Men varför funkar det när jag gör ett nytt användarkonto på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aiix Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Ehh... det var faktist en bra fråga <_< ... Jag har faktist ingen aning, det kan inte vara något typ att du har använt cracks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 (redigerat) jag har ett värre problem mitt diablo 2 lod och vanliga funkar inte att spela det står när jag gör runtest att min dator inte kan köra spelet kan säga saker man behöver för att kunna spela diablo 2 och diablo 2 lod? Redigerat 15 December 2004 av shelgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.