Hoppa till innehåll

Diablo 2 Exp Hjälp

stybbe91

Rekommendera inlägg

(lidmer @ 08/12-2004 14:46:20)
(fredrikm92 @ 07/12-2004 18:39:54)
(cloud @ 03/12-2004 23:23:40)
(fredrikm92 @ 03/12-2004 22:54:12)

Jag har ett problem med mitt diablo2. Jag ger 300 poäng till den som hjälper mig så att mitt diablo2 exp funkar igen.

När jag öppnar diablo2 och ska gå ut till battle.net för att spela.

När jag trycker på knappen Battle.net så kommer det upp ett medelande

"Unable to connect to battle.net"

If using a modem, you may need to connect to your  internet service provider before connecting to battle.net for more information, please visit

www.battle.net/support/errormessages/

Jag använder inte modem jag har comhem bredband. diablo har alltig funkat för mig men så en dag så kom det där sk*ten upp och jag har inte kunnat spela.

Jag har varit inne på sidan och där står det bara sk*t om wark raft.

Mitt accunt deletas snart så jag skulle vara tacksam för bra svar. :(

kolla om du har repor på skivan för då kan det knasa till sig,jag hadde repor på min LoD skiva så det gick intre att köra men det finns skiv lagare för typ 500 spänn lite här och var,men vissa cd-skivor blir bara fuck3d up tex när jag försökte på theme park inc. men det är värt ett försök! och det funkar på diablo 2 skivan,som jag sa så fick jag repor på min

cd reparering för 500kr?? då är det väl bättre att köpa en ny cd för ca 150kr om det är cd:n som felet.

man kan reparera hur många skivor som helst.

ps. pröva utan brandvägg om du har en

GÖR inte det!!! det kan gå in i din dator och förstöra det e därför man har brandvägg frö man är ständigt uppkoplad på internet hela tiden när man har bredband!! sj har jag 2 brandväggar!

lol folk försöker inte komma in på datorn ständigt och jämt så om dibbe inte funkar är det värt ett försök Redigerat av fredrikm92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(fredrikm92 @ 09/12-2004 20:44:05)
(lidmer @ 08/12-2004 14:46:20)
(fredrikm92 @ 07/12-2004 18:39:54)
(cloud @ 03/12-2004 23:23:40)
(fredrikm92 @ 03/12-2004 22:54:12)

Jag har ett problem med mitt diablo2. Jag ger 300 poäng till den som hjälper mig så att mitt diablo2 exp funkar igen.

If using a modem, you may need to connect to your  internet service provider before connecting to battle.net for more information, please visit

Jag använder inte modem jag har comhem bredband. diablo har alltig funkat för mig men så en dag så kom det där sk*ten upp och jag har inte kunnat spela.

kolla om du har repor på skivan för då kan det knasa till sig,jag hadde repor på min LoD skiva så det gick intre att köra men det finns skiv lagare för typ 500 spänn lite här och var,men vissa cd-skivor blir bara fuck3d up tex när jag försökte på theme park inc. men det är värt ett försök! och det funkar på diablo 2 skivan,som jag sa så fick jag repor på min

cd reparering för 500kr?? då är det väl bättre att köpa en ny cd för ca 150kr om det är cd:n som felet.

man kan reparera hur många skivor som helst.

ps. pröva utan brandvägg om du har en

GÖR inte det!!! det kan gå in i din dator och förstöra det e därför man har brandvägg frö man är ständigt uppkoplad på internet hela tiden när man har bredband!! sj har jag 2 brandväggar!

lol folk försöker inte komma in på datorn ständigt och jämt så om dibbe inte funkar är det värt ett försök

ne men man vet aldrig när dom e ut o kolar o endå e det värt att offra datorn för dibbe??? visligen e det kul men!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net for more information, please visit

har di brändvägg kan det vara problemet brukar inte vara det men :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har brandvägg skulle jag vilja veta vilken brandvägg du har. Har du nu Zone Alarm och du har tryckt på Denie när diablo försökte komma ut på internet måste du installera om Zone Alarm. Tro mig, att bara installera om Diablo II LoD gör ingen större skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har brandvägg skulle jag vilja veta vilken brandvägg du har. Har du nu Zone Alarm och du har tryckt på Denie när diablo försökte komma ut på internet måste du installera om Zone Alarm. Tro mig, att bara installera om Diablo II LoD gör ingen större skillnad.

Jag har installerat om mitt dibbe flera gånger och jag har Windows xp egna brand vägg jag har provat att stänga ner den men det blir ingen skilnad...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst shelgon

jag har ett värre problem mitt diablo 2 lod och vanliga funkar inte att spela det står när jag gör runtest att min dator inte kan köra spelet kan säga saker man behöver för att kunna spela diablo 2 och diablo 2 lod?

Redigerat av shelgon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...