gurreb Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 var finns gokarten och svävarn och militär helikoptern nån som vet ?????????????????? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Jag fick svävaren i ett flyguppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 militäre helikoptern finns i area 51 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 och vart är area 51 då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 i öknen i LV området Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 var finns go-karten?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 undrar jag med.. kan inte nån ge nån länk till en sida om var som finns alla fordon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 de är ju öken i hela lv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Gokarten hittar du vid madd dogs crib.. Den står dock bara där efter uppdraget där man jagar OG Loc. Svävaren finns på stränder, dessvärre vet jag inte exakt vilka :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Gokarten hittar du vid madd dogs crib.. Den står dock bara där efter uppdraget där man jagar OG Loc. Svävaren finns på stränder, dessvärre vet jag inte exakt vilka :( vem e mad dog nu igen?jag har glömt.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 En rappare som var självmordsbenägen ett tag. Senare i spelet blir man hans manager, och gör vissa uppdrag tillsammans med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 i vilken stad e dt då? o OG har man ju gjort uppdrag för i Los Santos.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg