drage Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 ja jag är på forseken forttres del två besegrat fhantom ganon har skull hammare och avaktiverat alla lycktor tror jag men hur kommer jag upp där man kommer till zelda och aryll? :huh: :huh: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Försök komma ihåg vägen du gick första gången :D På vissa ställen där det första gången fanns en lampa måste du använda Dekuleaf. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Men är det inte svårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 nej det är lättare fö man kan inte komma i fängelset men det finns vägg kanoner som sjuter på en när man har söklampan på sig+minblins! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg