NONO Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 hur många gillar cs?? jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 så där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jag gilar mycket men jag har en dålig data sådet laggar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jo visst är CS roligt, men om man spelar 3 varje dag så blev det lite tråkigt så jag slutde spela CS och förut så var jag 82% beroenda av CS och nu är jag ca 15% så jag behöver inte CS längre, men jag kan spela någon gång ibland när man inte har något att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 NEJ!!! :new_evil:---------- Inte jag HO HO HO Merry Christmas :new_xmas: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Du ska nog inte använda så mycket smilisar om du gör och jag tror att det där kommer ifrån Martix för att jag tror inte att man säger Agent duckar för skott om det inte är någon som heter Agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg