Kurd-88 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Jag har klarat spelet men vet ej hur man kommer till d andra landet om nån har klarat spelet vet vad jag menar i den andrar landet finns snö o sånt....och jag undrar om nån vet hur man kommer till ditt ....och om nån kan så kan du va snäll o säga hur man gör det::::?:?:?:?:?++ <_< ;) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 öhh du menar Libety City ?? första staden i GTA 3 ... man kan inte komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 dt e väl bara i ett uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag har klarat ut spelet.. men dt finns väl inget land me snö på?? lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Snölandet är Liberty City, och dit åker man på ett uppdrag för Salvatore, dit kan man ej åka under någon annan tidpunkt. Dessutom så får man inte ens chans att gå i staden, man kommer direkt till en bar. Efter att man dödat alla i baren, åker man flygplan tillbaks. Och om man hade kunnat resa till Liberty City under vilken tidpunkt som helst, hade det varit ett enormt rykte LÅNGT innan San Andreas släppts.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 det tror inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Det är klart att det hade vart ett rykte.. Eftersom det stod om allt möjligt som inte var sant, så är det väl klart att det skulle stå/ryktas om en fjärde stad. Då hade staden även varit med på beskrivningen om San Andreas.. Det tycker jag är ganska självklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Elevater Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Det är klart att det hade vart ett rykte.. Eftersom det stod om allt möjligt som inte var sant, så är det väl klart att det skulle stå/ryktas om en fjärde stad. Då hade staden även varit med på beskrivningen om San Andreas.. Det tycker jag är ganska självklart. ja berätta en julsaga plz ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Det är klart att det hade vart ett rykte.. Eftersom det stod om allt möjligt som inte var sant, så är det väl klart att det skulle stå/ryktas om en fjärde stad. Då hade staden även varit med på beskrivningen om San Andreas.. Det tycker jag är ganska självklart. tror jag med :P skulle ha varit coolt om man kunde vara iliberty city oxå :P B) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 det gå till portland som ligger i gta 3 och det är bara på ett uppdrag man kan bara va där i några minuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Man kan åka till LC igen. Dock bara på några få kvarter utanför Marcos Bistro, ingenting att se igentligen sen så är inte marken solid. Redigerat 23 Januari 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg