Hoppa till innehåll

Har Nån Klarat Gta Sa?


Kurd-88
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har klarat spelet men vet ej hur man kommer till d andra landet om nån har klarat spelet vet vad jag menar i den andrar landet finns snö o sånt....och jag undrar om nån vet hur man kommer till ditt ....och om nån kan så kan du va snäll o säga hur man gör det::::?:?:?:?:?++ <_< ;) :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snölandet är Liberty City, och dit åker man på ett uppdrag för Salvatore, dit kan man ej åka under någon annan tidpunkt. Dessutom så får man inte ens chans att gå i staden, man kommer direkt till en bar. Efter att man dödat alla i baren, åker man flygplan tillbaks. Och om man hade kunnat resa till Liberty City under vilken tidpunkt som helst, hade det varit ett enormt rykte LÅNGT innan San Andreas släppts..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är klart att det hade vart ett rykte.. Eftersom det stod om allt möjligt som inte var sant, så är det väl klart att det skulle stå/ryktas om en fjärde stad. Då hade staden även varit med på beskrivningen om San Andreas.. Det tycker jag är ganska självklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är klart att det hade vart ett rykte.. Eftersom det stod om allt möjligt som inte var sant, så är det väl klart att det skulle stå/ryktas om en fjärde stad. Då hade staden även varit med på beskrivningen om San Andreas.. Det tycker jag är ganska självklart.

ja berätta en julsaga

 

plz !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Det är klart att det hade vart ett rykte.. Eftersom det stod om allt möjligt som inte var sant, så är det väl klart att det skulle stå/ryktas om en fjärde stad. Då hade staden även varit med på beskrivningen om San Andreas.. Det tycker jag är ganska självklart.

tror jag med :P

 

skulle ha varit coolt om man kunde vara iliberty city oxå :P B) :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...