Rullis Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jao,jag har precis fått Dragon Ball B 3 :) och nu klarade jag precis Kid Buu.. men efter det så kan man inte köra längre med Goku =S.. och jag har sett massa saker och läst,där står det att man kan få dem 3 som är på fodralet,undrar hur man får dem..? Tack på förhand.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ja,den typ,det är typ Goku som ser ut som SSJ 5 lr 6 ,coolar och Kakrott som är nån gubbe med röd svans och svart hår =S behöver veta hur man får dem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Jag vet bara hur man får goku ssj4... så här gör man.... Först när du möter Kid Buu(Kid Boo då) så ska du göra super spirit bomb o måste klara det... annars måste du göra om... sen när du har vunnit ska du till en ö vid vänstra nedra hörnet o leta efter ??? o då får du ssj4 med goku... o sen går du till turneringen som en röd prick peka ut... där ska du till o möta Uub (Oob)... o så få du han oxå :D Du borde gå in i några andra fusk hemsidor... där får du veta mer... som t.ex www.stationplay.com B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ZEBBE Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tja, jag har dom killarna på fodralet. dom är: Broly. som kan bli "Den legendariska super saiyin" Cooler: Frizas STOREbrorsa Goku: som super saiyin 4 Gå in på www.cheatplanet.com och få reda på mer O.B.S sidan är på Eng Är det nån som vet hur man får Hercule (s*tan), Saibamen och killen med taggar på ryggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 för att få Hercule så ska du i Piccolos Dragon Universe mode till Plains efter han har "pratat" med himlen(sky) och där i plains träffar du Hercule, sen ska du till central city(eller west) kommer inte ihåg riktigt...sen i nån av dom staderna träffar du Videl och pratar me hon sen får du Hercule/Mr.s*tans capsel...... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ZEBBE Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 för att få Hercule så ska du i Piccolos Dragon Universe mode till Plains efter han har "pratat" med himlen(sky) och där i plains träffar du Hercule, sen ska du till central city(eller west) kommer inte ihåg riktigt...sen i nån av dom staderna träffar du Videl och pratar me hon sen får du Hercule/Mr.s*tans capsel...... :D Tack, men Saibaman och Omega Shenron då,kan nån svara hur man får dom. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg