Hoppa till innehåll

Dragon Ball Bodukai 3..


Rullis
 Dela

Rekommendera inlägg

jao,jag har precis fått Dragon Ball B 3 :)

 

 

och nu klarade jag precis Kid Buu..

 

men efter det så kan man inte köra längre med Goku =S..

 

och jag har sett massa saker och läst,där står det att man kan få dem 3 som är på fodralet,undrar hur man får dem..?

 

 

Tack på förhand..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag vet bara hur man får goku ssj4...

så här gör man....

Först när du möter Kid Buu(Kid Boo då) så ska du göra super spirit bomb o måste klara det... annars måste du göra om... sen när du har vunnit ska du till en ö vid vänstra nedra hörnet o leta efter ???

o då får du ssj4 med goku... o sen går du till turneringen som en röd prick peka ut... där ska du till o möta Uub (Oob)... o så få du han oxå :D

Du borde gå in i några andra fusk hemsidor... där får du veta mer... som t.ex

www.stationplay.com B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, jag har dom killarna på fodralet.

dom är:

Broly. som kan bli "Den legendariska super saiyin"

Cooler: Frizas STOREbrorsa

Goku: som super saiyin 4

 

Gå in på www.cheatplanet.com och få reda på mer

O.B.S sidan är på Eng

Är det nån som vet hur man får Hercule (s*tan),

Saibamen och killen med taggar på ryggen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att få Hercule så ska du i Piccolos Dragon Universe mode till Plains efter han har "pratat" med himlen(sky) och där i plains träffar du Hercule, sen ska du till central city(eller west) kommer inte ihåg riktigt...sen i nån av dom staderna träffar du Videl och pratar me hon sen får du Hercule/Mr.s*tans capsel...... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att få Hercule så ska du i Piccolos Dragon Universe mode till Plains efter han har "pratat" med himlen(sky) och där i plains träffar du Hercule, sen ska du till central city(eller west) kommer inte ihåg riktigt...sen i nån av dom staderna träffar du Videl och pratar me hon sen får du Hercule/Mr.s*tans capsel...... :D

Tack, men Saibaman och Omega Shenron då,

kan nån svara hur man får dom.

:cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...