Hoppa till innehåll

Kan Det Inte Komma Ut Cs!

firedamm

Rekommendera inlägg

asså man blir ganska less när inget kommer ut till mac :( eller det kommer vell ut men då har ju redan nått annat kul släppts :( någon som har samma problem?

om du har en mac för spelen så kan du ju lika gärna ha en pc. då finns det ju massor med spel att välja mellan. förresten är CS skadligt för hälsan och intelligensen. jag och en kompis lurade typ 30 CS-nördar igår, skit kul, och då är det ju ganska bra att de finns. det fanns några smarta killar som inte gick att lura, men jag tvivlar starkt på att de spelar CS. själv hatar jag CS, har spelat det typ 4 ggr och inte tyckt det varit särskilt kul någon gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa det kan ju va så men lixom jah vill så gärna ha cs :( men fattar vad du menar ... men asså dom borde börja göra lite spel *asså som inte macen har* till mac

jo, det vore ju bra för mac användarna om det kom fler spel till mac, men själv så bryr jag mig inte så mycket eftersom jag använder pc. det kanske kommer en massa spel någon dag, vi får hoppas det blir snart för alla mac användares skull. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(cloud @ 04/12-2004 10:02:37)

aa det kan ju va så men lixom jah vill så gärna ha cs :( men fattar vad du menar ... men asså dom borde börja göra lite spel *asså som inte macen har* till mac

jo, det vore ju bra för mac användarna om det kom fler spel till mac, men själv så bryr jag mig inte så mycket eftersom jag använder pc. det kanske kommer en massa spel någon dag, vi får hoppas det blir snart för alla mac användares skull. :P

jupp det får vi hoppas :) men asså jah ska tjata som H-vete för att få en pc B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(cloud @ 04/12-2004 09:48:51)

asså man blir ganska less när inget kommer ut till mac :( eller det kommer vell ut men då har ju redan nått annat kul släppts :(  någon som har samma problem?

om du har en mac för spelen så kan du ju lika gärna ha en pc. då finns det ju massor med spel att välja mellan. förresten är CS skadligt för hälsan och intelligensen. jag och en kompis lurade typ 30 CS-nördar igår, skit kul, och då är det ju ganska bra att de finns. det fanns några smarta killar som inte gick att lura, men jag tvivlar starkt på att de spelar CS. själv hatar jag CS, har spelat det typ 4 ggr och inte tyckt det varit särskilt kul någon gång.

CS ger dig bra reaktionsförmåga(jag och min kusin är bevis nog:P)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst toxic avenger

CS SUGER!!! Half-Life 1 och 2:an ska det vara! Säger detta bara en gång: ni CS-nördar borde f*n skaffa ett liv utanför det där skitspelet och kolla in Bad Taste, asskön rulle från 1987. :cool: :meddum:

aah bad taste vilken härlig rulle!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...