firedamm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 asså man blir ganska less när inget kommer ut till mac :( eller det kommer vell ut men då har ju redan nått annat kul släppts :( någon som har samma problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 asså man blir ganska less när inget kommer ut till mac :( eller det kommer vell ut men då har ju redan nått annat kul släppts :( någon som har samma problem? om du har en mac för spelen så kan du ju lika gärna ha en pc. då finns det ju massor med spel att välja mellan. förresten är CS skadligt för hälsan och intelligensen. jag och en kompis lurade typ 30 CS-nördar igår, skit kul, och då är det ju ganska bra att de finns. det fanns några smarta killar som inte gick att lura, men jag tvivlar starkt på att de spelar CS. själv hatar jag CS, har spelat det typ 4 ggr och inte tyckt det varit särskilt kul någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedamm Skrivet 4 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 aa det kan ju va så men lixom jah vill så gärna ha cs :( men fattar vad du menar ... men asså dom borde börja göra lite spel *asså som inte macen har* till mac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 aa det kan ju va så men lixom jah vill så gärna ha cs :( men fattar vad du menar ... men asså dom borde börja göra lite spel *asså som inte macen har* till mac jo, det vore ju bra för mac användarna om det kom fler spel till mac, men själv så bryr jag mig inte så mycket eftersom jag använder pc. det kanske kommer en massa spel någon dag, vi får hoppas det blir snart för alla mac användares skull. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedamm Skrivet 4 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (cloud @ 04/12-2004 10:02:37) aa det kan ju va så men lixom jah vill så gärna ha cs :( men fattar vad du menar ... men asså dom borde börja göra lite spel *asså som inte macen har* till mac jo, det vore ju bra för mac användarna om det kom fler spel till mac, men själv så bryr jag mig inte så mycket eftersom jag använder pc. det kanske kommer en massa spel någon dag, vi får hoppas det blir snart för alla mac användares skull. :P jupp det får vi hoppas :) men asså jah ska tjata som H-vete för att få en pc B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (cloud @ 04/12-2004 09:48:51) asså man blir ganska less när inget kommer ut till mac :( eller det kommer vell ut men då har ju redan nått annat kul släppts :( någon som har samma problem? om du har en mac för spelen så kan du ju lika gärna ha en pc. då finns det ju massor med spel att välja mellan. förresten är CS skadligt för hälsan och intelligensen. jag och en kompis lurade typ 30 CS-nördar igår, skit kul, och då är det ju ganska bra att de finns. det fanns några smarta killar som inte gick att lura, men jag tvivlar starkt på att de spelar CS. själv hatar jag CS, har spelat det typ 4 ggr och inte tyckt det varit särskilt kul någon gång. CS ger dig bra reaktionsförmåga(jag och min kusin är bevis nog:P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 jag belev beroned i typ i en månad sen paja vårat bredband tur det för nu hatar jag cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedamm Skrivet 5 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 aa men asså jah kommer nog tröttna på det men asså vissa stunder så får man det har suget att man vill spela CS men då funkar det inte :( f*n man borde kunna köpa sånna här plåster för *anti CS sug* :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (redigerat) -- Borttaget, lite väl överdrivet. Om man tycker CS är kasst så är det lättare att bara skriva det -- Redigerat 20 December 2004 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Nepp inte alls ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wictor 22 Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 (redigerat) .. Redigerat 18 Februari 2005 av Wictor 22 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 CS SUGER!!! Half-Life 1 och 2:an ska det vara! Säger detta bara en gång: ni CS-nördar borde f*n skaffa ett liv utanför det där skitspelet och kolla in Bad Taste, asskön rulle från 1987. :cool: :meddum: aah bad taste vilken härlig rulle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg