Sharzor Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ja behöver dom två koderna om banerna och de sju kaos smaragderna datorn hänger sej när ja ska försöka kolla dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Har för mig att koden för banor är 18, 65, 09, 17 på sound test. Håll in A tror jag det var och tryck på start. För super sonic är koden 04, 01, 02 ,06 på sound test i banväljnings menyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Tack, slapp ja vänta hela helgen på att få veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metallsonic Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Ja behöver dom två koderna om banerna och de sju kaos smaragderna datorn hänger sej när ja ska försöka kolla dom för att få kaos smaragderna gå in på sound test lysna på:04 01 02 06. bana fusket lysna på:19 65 09 17.sen håll i b sen start sen kan du välja bana. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Det är A start och jag hade redan svarat. Läs hela ämnet innban du svarar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Ja men det va fel kod som du sa ouaduogo Men nu kan ja den eller dom rättare sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 tyvär kan inget om det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 De va inge bra svar tycker ja... sen har ja koderna nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag tycker sonic är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 tyvär kan inget om det spelet vet du inte nåt om spelet behöver inte du skriva här äntligen kan jag klara det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Ja behöver dom två koderna om banerna och de sju kaos smaragderna datorn hänger sej när ja ska försöka kolla dom PÅ DATAN! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sirc Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 HJÄÄÄLP! Någon som har spelat Lion King? Jag har fastnat (och kommer inte loss) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg