Toxic! Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) imorrn anmäler jag dig till psykvård Redigerat 4 December 2004 av '''jocke''' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Om du nu inte tycker det, hur kommer det då sig att du lever i den? Skulle inte förvåna mig om du bara hittar på allt. Men om du inte gör det, så okay, men det bevisar bara att du är en ännu större fegis, med tanke på att du låter andra mobba åt dig. Då är jag en fegis! :evil: (och är rätt nöjd med det :kung: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Läs igen vad jag skrev efter att jag ändrat den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Miserabel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Ett citat från en viss person. Och på svenska blir det; "Du behöver någon som är mer patetisk/värre än dig sjäv för att kunna överleva". Redigerat 4 December 2004 av Natsuhara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag är väldigt bra på SO! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Bara för att du kanske är bättre än någon annan i SO eller något annat ämne gör inte dig bättre än någon annan. Om det var så, du skulle jag ABSOLUT vara bättre än dig. Redigerat 4 December 2004 av Natsuhara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Bara för att du kanske är bättre än någon annan i SO eller något annat ämne gör inte dig bättre än någon annan. Om det var så, du skulle jag ABSOLUT vara bättre än dig. Kanske! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Kanske? Meh... Du blir bara mer och mer patetisk i mina ögon för varje gång du skriver något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Kanske? Meh... Du blir bara mer och mer patetisk i mina ögon för varje gång du skriver något. Det är inte mot reglerna att tycka det!Därimot att internet mobba mig vilket 0013 gjör är inte särsilt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Hmm... Du säger emot dig själv, haha! Om jag nu ska resonera som du; Det är väll bara bra att han mobbar dig då. Du har ju sagt det själv att mobbing är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 MEN INTE NÄR JAG BLIR MOBBAD!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg