Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag hittar inte på! Jag talar saning! Slyboy har rätt, men fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 men fatta!!! han är 0013!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Tänk om det va så väll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag bryr mig inte om han är 0013, han är ändå patetisk... (Om han är 0013 så är han ännu värre än patetisk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Om jag va sama som han skulle jag sluta mobba mig själv på mewfanclubb och här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 du fösöker bara låtsas som att du hatar 0013 så att alla dumhuvuden på sidan ska tro det men jag har kommit på dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 1. Lär dig stava. 2. Jag byr mig inte om du är 0013 eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Hmm.. det här kan bli ett perfekt tillfele att först skriva under aenn non-agresions pact med OOIE och sen förslava honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Varför är det ett perfekt tillfälle att "förslava" honom, som du säger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 För att nu när alla tror att jag är han så kanse han inte ser nån annan lösnig en att falskt erkäna att jag är han och etc (fast jag inte e de) Och då kan jag hota med att vara en extrem idiot på forumety så att hans popularitet kör i botten! Men för mig jör det inget jag bryr mig inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Du säger emot dig själv igen. Om du inte hadde bryt dig om det, skulle du inte sagt det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Du säger emot dig själv igen. Om du inte hadde bryt dig om det, skulle du inte sagt det där. vadå??? Jag förstår inte hur du tänker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg