ouagadougo Skrivet 22 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 En sista fråga om spelet i sig: Är det bättre än Enter the dragonfly? Jag blev MYCKET besviken på enter the dragonfly. Massor med buggar, för litet spel osv, osv, osv... Så är alla dom buggarna rättade i heroes tail eller måste jag fortsätta dras med dom? Dessutom undrar jag om längden på spelet. Är det längre än Enter the dragonfly, för det var grymt kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Om du vill ha det Bugg fritt så ska du köpa det till GC. GC laddar spelen oerhört mycket snabbare också. GC har även Vassare grafik än PS2! Så köp det till Gc då kanke du kan använda en GBA kabel och köra roliga minispel också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 LETT TILL PS2 1. DOM HAR MKT SKÖNARE HANDKONTROLL 2. DOM HAR FET MKT BÄTTRE GRAFIK :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 PS2.. de finns inget annat att säga !. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (redigerat) LETT TILL PS2 1. DOM HAR MKT SKÖNARE HANDKONTROLL 2. DOM HAR FET MKT BÄTTRE GRAFIK :evil: Håller med . game cube är.................... :bah: Redigerat 15 Januari 2005 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 fattar det inte...ps2 har ju bättre prossecor o fler färger...ps2 har helt enkelt bättre grafik än gc!! köp till ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg