Nafrali Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Dom behöver ett shema vart dom en går, för dom enklaste grejer! Dom kan inte känna andras känslor! Dom tänker bara på sig själva! Dom kan inte uppfata ironi! Dom är extremt smarta på bara en grej och dåliga på allt annat! Dom gillar inte att prata, dom vill helre slås! Tog bort det översta, men allt jag som jag har läst so mdu har postat, stämmer det mesta in på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Du känner mig inte i värkligheten , på internet kan man låssas va en idiot! I värkligheten skulle ni nog aldrig komma på tanken att jag är jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Där sa du ett sant ord. I Värkligheten skulle du va ännu dummare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 KNAPPAST!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jo. Men om det du skriver här inte är du utanför internet, då måste du ju vara värre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Skulleinte förvåna mig om det var sant... Men jag tror inte att någon här skulle komma på tanken att jag är Natsuhara på ett forum om dom träffade mig IRL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Du är faktiskt lite lustig av dig....:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Dom där som går i special klasser är idioter, jag har hört att dom turas om och slå riktigt små barn på rasterna!den anda som är en idiot är DU !!! hör du det din lilla fegis !!!!! Redigerat 4 December 2004 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Du är faktiskt lite lustig av dig....:D Vem? Jag? x_x XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Nej. Zath...manen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag vet, var bara lite uttråkad, så jag skrev det. x_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Nä jag kom inte på vad jag skulle skriva här! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg